martes, 29 de enero de 2008

ex-membre de Kastanyazo General

Bon dia cyberlectors!
avui concretament, ja que encara no he fet gaire cosa per aqui i no em diuen encara que haig de fer concretament per unir-me al ritme de la resta de la classe, us donaré una dada força important sobre mi, almenys per a mi ho és, vosaltres teniu total llibertat per opinar lliurement i tant destructivament com el vostre coneixement del llenguatge pugui, això sí, tinc dret a saber-ne que penseu així que si heu de dir alguna cosa, comente-ho en aquest mateix blog ;-)
Doncs bé, la dada és que jo fins fa ben poc era membre i cofundador de la banda Kastanyazo General, de Molins de Rei, pero molt mes coneguda aqui a sant Feliu que no pas a terra nostra jajajaja, n'era el Baixista i cantant, despres de 2 anys de trajectòria amb algun que altre èxit entre mig, vaig decidir que lo meu era dedicar-m'hi més professionalment i malauradament 2 dels components del grup eren de tot menys profesionals i vaig decidir dissoldre la banda per tenir total llibertat per acceptar altres projectes, això i alguns marrons personals entre membres del grup, que ara no citaré per respecte a la seva intimitat...
En fi, tot això no serviria de res, us entretindria una estona i despres al arribar al final us quedarieu igual o amb una informació de més que tampoc utilitzarieu ja que ni he arribat a tenir renom ni a ser famós ni res, tot i que algu de tan en tan em senyalava pel carrer i em deia "tu ets de kastanyazo no?" i a mi casi em saltaven les llagrimes xD en fi, que el que faré serà posar-vos just aqui sota uns videos del youtube de quan tocàvem :-)
Salut cyberlectors







No hay comentarios: